Om mig

Mitt foto
Hej och välkommen till min lilla vrå. Här tänkte jag skriva lite tankar och funderingar om lite allt möjligt men framför allt om böcker jag har läst, läser just nu eller har på min önskelista över böcker jag vill läsa. Jag älskar känslan av att försvinna in i en annan värld för en stund och böckerna som lämnar en känsla av saknad efter sig är de bästa, oavsett kategori. Jag väljer gärna böcker som beskriver karaktärerna, går på djupet vad gäller känslor och personlighet och där det känns som om man lär känna dem som boken handlar om. Älskar också miljöbeskrivningar som gör att det känns som om jag är där. Efter några år med småbarn runt benen har jag äntligen hittat lusten och framför allt tiden att läsa igen. Var 6-8 vecka är vi ett gäng tjejer som träffas för att diskutera böcker och vi har alltid en bok som vi alla läst. Värdinnan för kvällen väljer den boken vi ska läsa till kommande träff och det är med stor förväntan och spänning den nya boken plockas fram.

torsdag 3 mars 2011

Imorgon blir det ont i kaffearmen :)

Har varit på Bodypump ikväll med världens bästa Sandra! Så otroligt inspirerande och peppande och så fantastiskt rolig så jag kämpar och ler passet igenom. Eller ja.... nästan. Lite svårt att le när man ska pressa skivstången mot taket i och för sig. Har gått och smålett sen jag kom hem iallafall och efter denna dag var det en rätt skön känsla. Men ont i kroppen kommer jag att ha imorgon det känner jag redan nu.

 Undrar om jag klarar gå upp/nerför trappan imorgon bitti?

Jaja, det är en senare fråga. Nu ska jag krypa till sängs med "Livets avig och räta"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar